hijab,

Naelofar Hijab

1:59 PM Aina Mastura 0 Comments

Image result for assalamualaikum jawi

Seperti yang diketahui ramai, terutama peminat Suri Hati Mr Pilot, hehe...Naelofar Hijab tengah buat sales sekarang. YES okay! Beli satu 10%, Beli dua 20%, Beli tiga 30%.

Dan aku pun telah menjalankan tanggungjawab sebagai pembeli dengan membeli tiga naelofar hijab pattern Isabelle. Dan kerana penangan memakai tudung naelofar di office, tak pasal2 ada orang panggil aku Warda or Naelofar. Nak cakap muka dengan Naelofar tu, jauh panggang dari microwave. Tapi sebabkan aura Naelofar HIjab tu ada, tu yg jadi gitu tu. haaa...

Jadi entry kali ini aku nak kongsi top 3 koleksi Naelofar HIjab yang menjadi pilihan aku.

1. ISABELLE

Image result for isabelle naelofar

DAMNNNN...ini memang fave aku. aku cukup suka isabelle ni. kira jatuh cinta pandang pertama. senang wey. dengan inner dah melekat di selendang tu, kau bebas nak buat gaya apa kau nak. formal boleh, chicky boleh, sporty boleh, haaa..apa lagi kau nak. amik semua.

2. MISS LOFA

Image result for miss lofa naelofar

Okie, ini second fave aku. just nice. ni kira semi instant. mula2 kau sarung, lepas tu yang terjurai tu pandai2 kaulah nak selit kat mana. cam yang naelofar buat ni pun sesuai untuk any occasion. kadang2 aku buat style lain gak. kalau datang mood malas pakai pin or jarum, memang aku pandai2 selit jelah. tetap nampak cantik.

3. DUCHESS

Image result for duchess naelofar

Yang ni pun aku suka. Dia actually two loops atau dua muka. kau leh adjust yang second loop tu untuk kedepan atau kebelakang. ikut kesesuai bentuk muka korang. macam aku suka kedepankan skit. ala2 cam longgar2 gitu. kalau muka aku cantik cam Naelofar, aku dah kebelakangkan dah second loop tu.

Sekian, terima kasih. Enjoy your Year End Sale!

0 comments: