Lima Lagu Siti Nurhaliza Pilihan Mastikus

9:00 AM Aina Mastura 0 Comments

Ye..setibanya lagi kita di segmen Lima Pilihan Mastikus.

hari ini memandangkan tiada idea nak tulis apa, (hahaha..), saya tulis mengenai lima pilihan mastikus, dan topik pilihan saya ialah lagu siti nurhaliza. hehe..

siapa tak kenal siti nurhaliza. dari seorang pelajar tingkatan empat, sekarang dah jadi Dato Siti Nurhaliza okie. dia bukanlah artis kegemaran saya dan saya tidaklah mengkagumi beliau sebagai idola. tetapi, saya cukup hormat beliau sebagai seorang artis yang masih mengekalkan identiti tersendiri tanpa perlu berubah mengikut permintaan ramai. Siti Nurhaliza tidak perlu jadi orang lain. Siti Nurhaliza adalah Siti Nurhaliza. itu yang saya respect. ^_^



SITI DULU



SITI SEKARANG

hehehe...comelkan? dah bertudung pun. Alhamdullilah...masih ayu, masih sopan, masih melayu, masih kiut miut. hehehe...okie, berbalik pada lagu pilihan mastikus. ini dia, lima lagu siti nurhaliza pilihan mastikus.


5. Bisakah



4. Percayalah



3. Cintamu



2. Diari Hatimu



1. Kau Kekasihku


wokeh..selamat berhibur. ^_^

0 comments: