mood bollywood

2:17 PM Aina Mastura 0 Comments

entry kali ini sekali lagi sekadar berkongsi minat. saya seorang peminat fanatik bombastic bollywood pada satu ketika dahulu. tapi sejak saya mula memasuki sekolah berasrama dan berada di universiti, saya sudah tidak berkesempatan mengikuti sepenuhnya dunia bollywood. tahap saya minat bollywood adalah sehingga saya mampu hafal dance step, dialog, lirik lagu, dan hampir membuatkan saya mampu fasih berbahasa hindi. haha...

saya sangat suka dengar lagu hindustan. banyak sebenarnya lagu hindustan yang saya suka. susah nak pilih mana satu kegemaran saya. semua pun macam kegemaran lah. hahaha..okie. sebabkan saya suka buat top 5 dalam blog ni, saya kongsi 5 lagu hindustan yang saya suka. nanti entry lain, saya kongsi lagi lima, dan lima, dan lima, dan lima lagi. :D

enjoy ~









0 comments: