bulan baru hari baru azam baru

1:08 PM Aina Mastura 0 Comments

Assalamualaikum

wah, macam tak percaya dah bulan tiga. 2014 dah dua bulan pun berlalu. anak saya pun dah 3 bulan lebih. 
heee...cepatnya masa berlalu. bila dah ada anak, lagilah masa tu bagai air mengalir. tak sedar, tak boleh dicincang2. ho? tak tahulah faham ke tak apa saya nak sampaikan. haha..yang pasti, semakin pantas masa berlalu, semakin kita kena rasa jangan bazirkan masa.

okie, sebenarnya sempena bulan Mac ni, saya nak terapkan satu azam baru. azam apakah?

jeng jeng jeng

Bermula pada hari ini, saya akan cuba terbaik untuk menulis entry baru setiap hari. InsyaAllah, saya akan tekadkan diri dengan azam ini. actually bagus juga ada azam macam ni. azam sebegini boleh mendisiplinkan diri. betul tak? setuju tak?

hehe...

jadi, secara rasminya, ini adalah entry pertama saya sempena azam baru.

saya harap mulai hari ni, entry akan di publish setiap hari.

InsyaAllah

^_^

0 comments: