kalau aku kaya

1:30 PM Aina Mastura 1 Comments

Kalau aku kaya
Kalau aku kaya

Aku nak buka kedai makan murah
Alangkah indah makan tak payah masak dah
Jadi tauke bukan kuli batak,
Makan pun kenyang, minum berkotak,
hutang family aku tolong settlekan,
debit credit card bertokan tokan,
duit banyak tak perlu dikeluarkan
sebab sekrang pakai swipe swipe tekan tekan...

Dan kalau aku mampu
jangan pening kepala, semua saman keluarga aku belanja

Buat suka hati aku
Kamu tak perlu risau, Aku beli semua macdonald kfc pizza hut burger king bla bla bla

Kalau aku kaya
Hari hari aku belanja
pergi shopping tak berkira,
Aku borong apa ada,
Kalau aku kaya
semua barang aku ada
siapa mahu boleh minta,
aku bagi free saja!

hai bilalah nak kaya....

:D *tukar lirik dari lirik kalau aku kaya altimet & awi rafael

1 comment: