dumb distance can build clever couple

2:50 PM Aina Mastura 7 Comments



siapa kata hubungan jarak jauh takkan kekal?
memang betul susah, saya akui.

tapi kalau kata semua pun tak boleh berjaya,
bohong sangatlah tu

saya dan suami saya pernah melalui hubungan jarak jauh
hampir dua tahun
dia di johor, saya di shah alam
jumpa pun empat bulan sekali
itu pun memang susah payah kumpul duit

tapi, kami kahwin juga
masih bahagia lagi,
masih macam dulu lagi

sebenarnya,
apa yang penting ialah, "nak ke tak nak"

kalau kita nak, tak jumpa setahun pun, hati tetap setia
kalau kita tak nak, tiap hari jumpa pun, boleh curang
kalau kita nak, tak dating selalu pun, mesra tetap mesra
kalau kita tak nak, sepuluh tahun bercinta pun, boleh dingin

jadi,
i love you Abdul Hadi,
terima kasih atas kesetiaan anda!
^_^



Let 'em talk, let 'em talk, let 'em talk, let 'em talk
Like we don’t hear what they saying
Let 'em walk, let 'em walk, let 'em walk, let 'em walk
We’ll just drive by and keep waving
Cause you and I above all that
Just let them wallow in it
Now they all choked up, yuck
Cause they be swallowing it
GymClassHeroes - Get Your ### back home

7 comments:

  1. betul 2..
    even qiela x kawin lagi..
    tapi qiela tgk bestfren qiela yg b'cinta jarak jauh, Alhamdulillah..diorg dh kawin pun 10/02/2013 :)

    http://noraqilahjohari.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullillah

      itulah, semuanya bergantung pada diri kita balikkan.

      kalau niat baik, insyaAllah, apa pun berjalan dengan baik

      ^_^

      Delete
  2. Yang Penting, kejujuran dan kesabaran dalam bercinta jarak jauh. betul kata awk, kalau nak tak jumpa setahun pum ttp setia, kalau jumpa hari-hari pum belum tentu dia setia kn.. :)

    http://fifizaffida.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hehehe, senasib macam saya mula2 kawin dulu, dia di johor, saya di kelana jaya..now da menetap terus ikut suami di johor..betul..setuju sangat dengan awak..yang penting hati..
    done follow u ^_^

    ReplyDelete
  4. susah gak jarak jauh tu.. tapi kalau masing2 sayang, takde masalah la.. yg penting jujur dan ikhlas.. kepayahan hari ni utk kebahagiaan hari esk.. hehe

    ReplyDelete
  5. tak semua xjadi..harap2 akan kekal..

    http://macammacamcite.blogspot.com/p/blog-page.html

    ReplyDelete